Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Ελεείστε μας φτωχοί να μη σας μοιάσουμε

“Ούτις”
Τρίτη μέρα μετά την Ανάσταση. Μόλις είχα φάει, καρντάσια μου, και βγήκα στη βεράντα να πιω μια green cola- την ελληνική coca cola, με στέβια παρακαλώ, για λίγες θερμίδες- γιατί παράφαγα από το πασχαλινό αρνί. Αυτό δεν ήταν απλό έδεσμα. Αμβροσία ήταν! Πέντε ώρες το έψηνα την Κυριακή. Μπορεί να έζεχνα ένα ενδιάμεσο άρωμα μεταξύ καρβουνίλας και τσικνίλας, αλλά το έκανα λουκούμι! Αφού, το λοιπόν, περιδρόμιασα το αρνάκι και την έκανα ταράτσα, για να κάνω «κράτει» στις ρημάδες τις θερμίδες, το ‘ριξα στην green cola. Και πάνω που ήμουν έτοιμος να ρίξω το πρώτο ρέψιμο, τσουουουπππ, προβάλει η Αγλαΐα, το γυναικάκι μου, από την κουζίνα. Είχε και τα μπικουτιά στα μαλλιά- γιατί το απόγευμα θα πηγαίναμε επίσκεψη στον κουμπάρο τον Βρασίδα, και ήταν σκέτη Γεωργία Βασιλειάδου. «Αγησίλαε», μου λέει, «αυτή η συγκυβέρνηση έχει μαζέψει όλα τα ζαβά. Κάνουν αγώνα ποιος θα πει την μεγαλύτερη μ@λ@κία».
«Κορίτσι μου» της λέω- πότε, πότε λέμε και κανένα ψέμα για να ανεβάζουμε το ηθικό στις γυναίκες, γιατί η Αγλαΐτσα ήταν ετών εξηνταδυό, είχε και την ομορφάδα της Βασιλειάδου- «δεν μας έχεις συνηθίσει να λες κακά λόγια. Για να χρησιμοποιήσεις αυτή την κακιά λέξη, τη μ@λ@κία, θα έχεις πολύ εκνευριστεί».
«Μα είναι να μη τζοχαδιάζεσαι με τις π....s που λέει το ξαδερφάκι του Πανούλη, ο Δημήτρης Καμμένος;» Εδώ, ομολογώ, με κατέλαβε εξαπίνης- είδαtε, ρε, πως το κατέχω το ελληνικό- το στεφάνι μου. Δεν το γνώριζα το θέμα.
«Τι έγινε, ρε μαναράκι μου;» τη ρώτησα- δεύτερο κομπλιμέντο σε χρόνο ντε τε (dt).
«Ο π... ξ είπε να κόψουν εκατό ευρώ από τη σύνταξη του παππού, που το παίρνει ο εγγονός και πίνει τους φραπέδες παίζοντας τάβλι, και αυτό το κατοστάρι το κράτος θα το δώσει στον εργοδότη για να δώσει δουλειά στο νέο».

Η συνέχεια>>> VAGIablog

Δεν υπάρχουν σχόλια: